Συχνές ερωτήσεις

Για οποιαδήποτε περαιτέρω απορία ή διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@chionis.gr

Πώς μπορώ να παραγγείλω τα προϊόντα που επιθυμώ;

Πλοηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και προσθέστε στο Καλάθι σας τα προϊόντα που επιθυμείτε να αποκτήσετε. Μόλις ολοκληρώσετε τις επιλογές σας, μεταβείτε στο Καλάθι σας για να προχωρήσετε στην παραγγελία των προϊόντων. Στην σελίδα του Καλαθιού θα βρείτε την λίστα των προϊόντων που επιλέξατε καθώς και τις τιμές τους. Δίπλα από κάθε προϊόν της λίστας, θα βρείτε τις ανάλογες ενδείξεις που θα σας βοηθήσουν να αλλάξετε τον αριθμό τεμαχίων ή και να αφαιρέσετε κάποιο προϊόν. Σε περίπτωση που αλλάξετε τον αριθμό τεμαχίων κάποιου προϊόντος, ενημερώστε το Καλάθι σας κλικάροντας απλώς το κουμπί “Ενημέρωση Καλαθιού”.

Κάτω από την λίστα θα βρείτε τις επιλογές αποστολής (Παραλαβή από το κατάστημα ή Αποστολή με courier). Αν επιλέξετε την παραλαβή από το κατάστημα, τα έξοδα αποστολής θα είναι μηδενικά. Αν επιλέξετε την Αποστολή με courier, μπορείτε να εισάγετε την διεύθυνσή σας στο σχετικό πεδίο, για να ενημερωθείτε για τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας σας.

Για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, κλικάρετε το κουμπί “Ολοκλήρωση της Παραγγελίας” ώστε να οδηγηθείτε στο Ταμείο. Στην σελίδα του Ταμείου μπορείτε να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας (αν έχετε ήδη δημιουργήσει λογαριασμό στο κατάστημα) ή να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ως επισκέπτης (μη εγγεγραμμένος χρήστης). Αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία σας στα πεδία Χρέωσης & Αποστολής, επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που προτιμάτε. Κατόπιν, επιβεβαιώστε οτι συμφωνείτε με τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης του καταστήματος.

Αν επιλέξατε την Αντικαταβολή ή την Τραπεζική Κατάθεση ως τρόπο πληρωμής, κλικάρετε το κουμπί “Αποστολή Παραγγελίας” για να ολοκληρωθεί η διαδικασία παραγγελίας.

Αν επιλέξατε την Ηλεκτρονική Πληρωμή, για να πληρώσετε με την κάρτα σας κλικάρετε το κουμπί “Χρεωστική ή πιστωτική κάρτα”, συμπληρώστε τα στοιχεία πληρωμής και κατόπιν κλικάρετε το κουμπί “Αγορά τώρα”. Εναλλακτικά, σε περίπτωση που διαθέτετε λογαριασμό στο PayPal και επιθυμείτε να συνδεθείτε σε αυτόν για να πραγματοποιήσετε την πληρωμή, μπορείτε να κλικάρετε το κουμπί “PayPal”.

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης στην διεύθυνση email που δηλώσατε.

Με ποιούς τρόπους μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι τρεις: Αντικαταβολή, Τραπεζική Κατάθεση και Ηλεκτρονική Πληρωμή. Κατά την διαδικασία παραγγελίας, μπορείτε να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε.

Αντικαταβολή: Αν επιλέξετε την Αντικαταβολή ως τρόπο πληρωμής, μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά κατά την παράδοση της παραγγελίας. Η πληρωμή με Αντικαταβολή είναι εφικτή για παραγγελίες που δεν υπερβαίνουν το ποσό των πεντακοσίων (500) ευρώ. Αν το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας υπερβαίνει αυτό το ποσό, η επιλογή της Αντικαταβολής δεν θα είναι διαθέσιμη κατά την διαδικασία παραγγελίας, συνεπώς θα πρέπει να επιλέξετε είτε την Τραπεζική Κατάθεση, είτε την Ηλεκτρονική Πληρωμή.

Τραπεζική Κατάθεση: Αν επιλέξετε την Τραπεζική Κατάθεση ως τρόπο πληρωμής, μπορείτε να καταθέσετε το συνολικό ποσό της παραγγελίας στον τραπεζικό λογαριασμό μας:

Χιώνης Ιατρικά Ο.Ε.

Τράπεζα: Πειραιώς

Λογαριασμός: 6379136142161

ΙΒΑΝ: GR8001713790006379136142161

Παρακαλούμε συμπληρώστε το ονοματεπώνυμό σας, το τηλέφωνό σας και τον αριθμό της παραγγελίας σας στην αιτιολογία της κατάθεσης. Ο αριθμός της παραγγελίας εμφανίζεται αμέσως μετά την υποβολή της. Επίσης εμφανίζεται εντός του ηλεκτρονικού μηνύματος που αποστέλλεται στην διεύθυνση email σας μετά την υποβολή της παραγγελίας. Η κατάθεση του συνολικού ποσού της παραγγελίας σας στον τραπεζικό λογαριασμό μας, πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών.

Ηλεκτρονική Πληρωμή: Αν επιλέξετε την Ηλεκτρονική Πληρωμή ως τρόπο πληρωμής, μπορείτε να πληρώσετε με την τραπεζική κάρτα σας. Κλικάρετε την επιλογή “Χρεωστική ή πιστωτική κάρτα” για να συμπληρώσετε τα στοιχεία πληρωμής και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ή κλικάρετε την επιλογή “PayPal” αν διαθέτετε λογαριασμό στο PayPal και επιθυμείτε να συνδεθείτε σε αυτόν για να πραγματοποιήσετε την πληρωμή.

Πότε θα παραλάβω τα προϊόντα της παραγγελίας μου;

Στην σελίδα παρουσίασης κάθε προϊόντος και συγκεκριμένα στο τμήμα Χαρακτηριστικά, μπορείτε να ενημερωθείτε για την διαθεσιμότητά του, βάσει της οποίας καθορίζεται ο χρόνος παράδοσης.

Η ένδειξη “Άμεσα διαθέσιμο (2–4 ημέρες)” ή “Διαθέσιμο (5–7 ημέρες)” δηλώνει οτι το προϊόν είναι διαθέσιμο και αναφέρει το εκτιμώμενο κατά προσέγγιση χρονικό πλαίσιο παράδοσής του. Η ένδειξη “Κατόπιν παραγγελίας” δηλώνει οτι το προϊόν δεν υπάρχει την δεδομένη στιγμή στην αποθήκη του ηλεκτρονικού καταστήματος, συνεπώς το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν δύναται να προσδιορίσει με ακρίβεια το χρονικό πλαίσιο παράδοσης εκ των προτέρων. Σε περίπτωση παραγγελίας κάποιου προϊόντος που φέρει την ένδειξη “Κατόπιν παραγγελίας”, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά με το χρονικό πλαίσιο παράδοσής του.

Όταν η παραγγελία σας είναι έτοιμη προς αποστολή, θα λάβετε το σχετικό ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνση email που δηλώσατε.

Πρέπει να δημιουργήσω λογαριασμό για να πραγματοποιήσω παραγγελία;

Η δημιουργία λογαριασμού στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι προαιρετική αλλά εξαιρετικά χρήσιμη, καθώς σας παρέχει μια σειρά προνομίων και διευκολύνσεων, ενω παράλληλα σας δίνει την δυνατότητα να ολοκληρώνετε τις παραγγελίες σας πιο γρήγορα. Αν, παρόλα αυτά, δεν επιθυμείτε να εγγραφείτε και να δημιουργήσετε λογαριασμό, μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν ως μη εγγεγραμμένος χρήστης.

Μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά τα προϊόντα που επιθυμώ;

Δεχόμαστε τηλεφωνικές παραγγελίες στα τηλέφωνα 2695042100 και 6973696882, από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 21:00 και το Σάββατο 09:00 – 14:00. Παρακαλούμε πλοηγηθείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα και επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, σημειώνοντας τον εκάστοτε Κωδικό Προϊόντος (θα τον βρείτε στην σελίδα παρουσίασης κάθε προϊόντος) και κατόπιν καλέστε μας για να υποβάλετε την παραγγελία σας.

Έχασα τον κωδικό του λογαριασμού μου. Τι πρέπει να κάνω;

Αν χάσατε τον κωδικό του λογαριασμού σας και δεν μπορείτε να συνδεθείτε, επισκεφθείτε την σελίδα Λογαριασμός και κλικάρετε τον σύνδεσμο “Χάσατε τον κωδικό σας;” στο τμήμα Σύνδεσης, για να στείλουμε άμεσα στο email σας ένα μήνυμα με οδηγίες δημιουργίας νέου κωδικού.

Ο Φ.Π.Α. συμπεριλαμβάνεται στις τιμές των προϊόντων;

Όλες οι τιμές προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι σε ευρώ και συμπεριλαμβάνουν τον Φ.Π.Α.

Τα έξοδα αποστολής συμπεριλαμβάνονται στις τιμές των προϊόντων;

Τα έξοδα αποστολής δεν συμπεριλαμβάνονται στις τιμές των προϊόντων. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται κατά την διαδικασία παραγγελίας (βάσει της διεύθυνσής σας και του όγκου των προϊόντων που επιλέξατε) και προστίθενται στο κόστος της παραγγελίας.

Πριν την διαδικασία παραγγελίας, μπορείτε ανά πάσα στιγμή να δείτε τα έξοδα αποστολής για τα προϊόντα που έχετε επιλέξει, πηγαίνοντας στο Καλάθι σας και εισάγοντας την διεύθυνσή σας στο τμήμα Σύνολα Καλαθιού αφού πρώτα επιλέξετε την “Αποστολή με courier”. Σε περίπτωση που επιλέξετε την “Παραλαβή από το κατάστημα”, ώστε να παραλάβετε τα προϊόντα από το κατάστημά μας στην Ζάκυνθο (Υφαντουργείων 47), τα έξοδα αποστολής θα είναι μηδενικά.

Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία που πραγματοποίησα;

Μπορείτε να ακυρώσετε μια παραγγελία που υποβάλατε αν δεν έχουν ακόμα τιμολογηθεί τα προϊόντα της παραγγελίας και δεν έχουν παραδοθεί προς αποστολή. Επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν στέλνοντας email στην διεύθυνση info@chionis.gr και σημειώνοντας τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας σας, για να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε.

Σε περίπτωση που έχετε ήδη παραλάβει τα προϊόντα της παραγγελίας σας, καλέστε μας το συντομότερο δυνατόν στο 6973696882, για να σας ενημερώσουμε για τις επιλογές σας.

Δεν έλαβα το email επιβεβαίωσης για την παραγγελία μου. Τι να κάνω;

Αν πραγματοποιήσατε μια παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά δεν λάβατε το σχετικό ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τον φάκελο Ανεπιθύμητα (Spam) του email σας. Αν χρησιμοποιείτε Gmail, παρακαλούμε ελέγξτε και τις καρτέλες Κοινωνικά (Social) και Προσφορές (Promotions), για να σιγουρευτείτε οτι το μήνυμα δεν βρίσκεται εκεί. Κατόπιν του ελέγχου σας, επικοινωνήστε μαζί μας ηλεκτρονικά στο info@chionis.gr ή τηλεφωνικά (2695042100, 6973696882) για να διευθετήσουμε άμεσα το ζήτημα.